Unalmak unalma és a nyomozás...

2014.08.18 20:46
A mai nap után már semmin se csodálkozom! Még tegnap este anya olyat írt, hogy valaki keresett engem és felcsöngetett. Először azt hittem egyik barátnőm, majd megkérdeztem, hogy fiú volt vagy lány? Anya mondta: - Fiú volt és tegezte őt. Így leszűkítettem a kört 5 főre ebből 2-től megkérdeztem 1-et pedig kizártam. Így kettő marad és ez egy igen erős tippem volt. Mivel én már Dávidot letiltottam így barátnőmtől kértem segítséget abban az ügyben, hogy segítsen kideríteni azt, hogy lehetséges e az, hogy Dávid és Máté lehetett. Hisz alapból már csak ők maradtak így miután elmentem aludni aztán felkeltem reggel(az az már dél volt) és rá kb 20 percre írt barátnőm, hogy igen a Dávid és Máté keresett mert meg akarták kérdezni nem e megyek el velük piálni...-.-" Nagyon idegesítő és az, hogy nem veszi észre mekkora egy idióta és megkértem barátnőmet mivel velük volt, hogy kérdezze meg tőle azt, hogy nem e veszi észre mekkora egy seggfej mire neki egy like jel volt a válasza..-.-" Úgy, hogy ő így rontja el mindig azt, hogy kiverjem a fejemből, pedig már majdnem. Ezzel nincs bajom azzal se, hogy a cukisága határtalan de ott van Ádám akit szeretek és vele akarok lenni nyugiban. Ezért megkértem barátnőmet mondja meg neki, hogy jövőhéten tolja át a seggét, hogy beszélhessek vele és elmondom a véleményem és azt, hogy távozok az életéből. Aztán Ádámmal beszélgettem egy jót lenyugodtam és megmondtam neki mennyire szeretem és nem akarom elveszíteni és ő is így van vele és ennek örülök. Hisz ő is iszonyú cuki és felejthetetlen lesz örökre, mert úgy vett le a lábamról ahogy még más nem és ezt csodálom. Nagyon tetszik és elveszítem akkor egy akasztófa lesz szükségletes! Na jó azért nem menne de nagyon összeesnék. Aztán fel lettem köszöntve szülinapom alkalmából ami 16-án volt és egy újabb parfümmel bővült a táram és még tortám is lett. Ezen kívül unatkoztam meg megnéztem a LOL című filmet. Amit bár már láttam de nem baj hisz most megnéztem magyarul is nem csak angolul. Most meg várom a holnapot hiszen irány a Ceglédi Csúszdapark ami remélem jó lesz! S bár megint hibát követtem el hisz szerelembe estem nem bánom mert ő más és érzem, hogy hosszú kapcsolat lesz. Mellesleg ő is rossz fiú de közben velem és mellettem jó fiú. 
 
Hólnap jelentkezem! :)