Szilveszter éjjel - Január

2014.08.02 19:07
Bár úgy volt december 31-én találkozok Danival nem jött össze, mert ugye ő úgy döntött, hogy egyszer van egy évben szilveszter így jól berúgok és a berúgással együtt engem is elfelejtett. Nagyon berágtam rá egészen éjfélig sikerült megsértődnöm rá mert akkor nagyon cukin és részegen de felhívott és azt mondta: "BUÉK Kicsim! Nagyon sajnálom a tegnapit és hiányzol! Szeretlek! Puszi!" és ezzel már nem tudtam rá haragudni. Kicsit később felhívott h nem érdekli ha másnapos de kijön. Kijött viszont megharagudtam rá mert úgy viselkedett mint ha nem is járnánk még egy ölelést se adott. Aztán innentől már nem sokat voltunk együtt, hiszen folyton vitáztunk alig beszéltünk majd eljött a hónapforduló és úgy volt ott alszok. Ám nem akarta és én megharagudtam rá és szakítottunk egymással mert ő neki és nekem is elegem lett belőle pedig meg akartam lepni. Rajta nem tartott sokáig túllépni mert nem történt annyi minden mint Dáviddal hisz vele voltam nap mint nap, Danival meg alig találkoztunk. Egyszerűen kiakadtam keményen egy hétig majd megnyugodtam. 
 
Amit kihagytam az előzőből. Miután Dáviddal szakítottam egy hónapig bírtam haragba lenni vele. Vissza jelöltem Facebookon és találkoztunk. hogy megbeszéljük a dolgokat és utána már minden rendben volt. Nekem a bátyámmá vált már és azt, hogy ő, hogy gondolta na azt nem tudom. Egyet viszont tudok még szerettük még mindig egymást épp ezért elengedtük neki lett barátnője nekem barátom volt. Épp ezért barátok maradtunk. Amikor meg nem volt senkink akkor barátok extrákkal egyszer egyszer megcsókoltuk egymást, késő éjszaka kimentünk oda ahol először csókolt meg és újra megtette. 
 
Azonban a többit majd a következőbe amibe pát hónapot össze foglalok és azt írom le!
 
Szerintem még ma megírom mert holnap Horvátország! Aztán szerintem már következik a nyárról szóló részletek és ezzel majd magam mögött tudhatok egy egész évet! :)