Összetörtem!... Október

2014.08.01 19:20

Alig, hogy jött az október szinte már éreztem nincs minden rendben. Volt egy elég nagy vitánk az egyik reggel mikor indultam volna a suliba. Elkezdtünk veszekedni olyan dolgon ami tök hülyeség. Melyik pár kezd el veszekedni azon, hogy eltűnt az egyik félnek egy pár zokni?! Hát mi összehoztuk. A végére ő is és én is totál kiborultam, ő tiszta ideg volt én meg egereket tudtam volna itatni a könnyeimmel. Aztán még mielőtt elindultam mondtam neki, hogy sajnálom nem akartam vitázni, de még ekkor is sírtam majd megölelt és azt mondta nem enged el míg abba nem hagyom a sírást mert nem szereti ha szomorú vagyok. Így hát kénytelen voltam megnyugodni mellesleg a karjaiban nem lehet nem megnyugodni. Ezek mellett mindig mikor megölelt, megcsókolt, azt mondta szeret vagy megfogta a kezem már is jobb kedvem lett. Így lezártuk ezt a vitát és elmentünk suliba ő idegbeteg fejjel én kisírt szemmel szép párt alakítottunk a buszon. Azonban akkor tudtam, hogy valami nincs rendben mikor suli elé értünk elbúcsúztunk és nem csókolt meg ahogy mindig szokta csak azt mondta: "Szia! Délután jövök érted." és elment... Ott, abban a percben tudtam, hogy ez a kapcsolat nem fog sokáig tartani, de nem gondoltam ilyen hamar eljön a vég. Ez után kb. más fél héttel összevesztünk és szünetet tartottunk. Pénteken vesztünk össze és egész hétvégén nem beszéltünk csak szombaton. Én teljesen összeomlottam nem tudtam mit tegyek. Elmentem Csillához és beszélgettem vele. Jól esett mert vele mindig jókat tudtam beszélgetni és meg is nyugtatott. Míg anya nem tudott semmiről addig a barátom anyukája vigasztalgatott. Aztán hazamentem, hogy ne találkozzak vele nem akarom zavarni. Majd hétfő délután a suli előtt várt azt mondta beszélni akar velem. Mondtam, hogy rendben és, hogy jöjjön át és megbeszélünk mindent. Próbáltam higgadt maradni de nem ment. Folyton azon járt az agyam, hogy szakítani fog. Majd megkért rá had aludjon itt és akkor mondtam, hogy rendben. Elment fürdeni én bementem segíteni mivel el volt törve a keze és túl béna h egyedül fürödjön ezért sokat segítettem neki mindig. Aztán nem tudom ahogy mostam a hátát egyszer csak felém fordította a fejét és megcsókolt és azt mondta én még nem akarom, hogy vége legyen. Azonban nem tartott innentől sok ideig mert ez október 21-én volt és másnap volt a 4. hónapfordulónk. Én éreztem, hogy itt a vég keveset beszéltünk, nagyjából esténként találkoztunk mikor ott aludt, de bár itt először de elmondtam neki a 4. hónapfordulón, hogy szeretem aztán ráfeküdtem a mellkasára és elaludtam. Majd másnap nem aludt nálam. Utána lévő nap átjött és nagyon jót szórakoztunk azon a napon valahogy a cuki vicces énje megmutatkozott. De másnap elérkezett a vége fejezet. Mert Én már egy ideje kotnyeleskedtem hiszen nem bíztam már eléggé benne és kiderült, hogy bár igaz részegen de 4 különböző lánnyal smárolt és ezt aznap tudtam meg mikor ő akarta elmondani, csak éppen én Mátétól tudtam meg és nem tőle. Na és ez volt itt a bibi. De leginkább az, hogy amint megtudtam totál kibuktam felmentem és első kérdésem az volt, hogy: "Szeretsz még?" és hát hiába tűnik hülyének az csak álca rögtön leesett neki, hogy valaki elárulta. Itt borult ki a bili és ez volt a 2. és egyben az utolsó vitánk, hisz végeztünk. 2013. október 25-én totál összeomlottam és innentől kezdve depi zónába estem.