Nyár...

2014.08.17 21:43
Elérkeztünk ahhoz a pillanathoz mikor lassacskán utolérem magamat. Lassan egy év telt el azóta, hogy Dávid és én összejöttünk. A hőség tombol a suli vár az agyunk meg már leállt. Már mindenki várja, hogy elballagjunk hisz 8-ok vagyunk és már tanulni sincs kedvünk. Ezek mellett folyton Dávidon töprengek és nem felejtek, s bár meg tehetném még sem meg hisz túl cuki s ez így is lesz. Közeledik a ballagás már nincs mit csinálnom naplóm marad, senki más. A suli azt mondja: "Gyerünk gyúrj a jobb jegyre" én meg azt "Mikor lesz már vége?!". A várva várt pillanat is eljött vége az évnek és szabadok vagyunk. Mindenki izgul és várja az új sulit! Hisz miért is ne tele van reménnyel új barátok jobb tanárok, új barátok. És jött a pillanat is, hogy utoljára vagyok az iskola tanulója. Jó érzés volt mert vártam már, de egyben rossz is mert hiányozni is fog. Aztán elballagtam és a nyár csak úgy röppent egyik percről a másikra. Olyan hamar eltelt barátnőm Balatonra költözött és Dávid leszarta a fejemet. Aztán éppen hogy kilépett egy Dávid az életemből be is lépett egy Ádám. A Dávidot el is felejtettem és nem koncentráltam a múltra csak a jelenre. Az Ádám iszonyú cuki volt és már régebben is bejött és még egyik osztálytársam is irigyeltem, hogy együtt lehet vele csak idő közben elfelejtettem. Aztán BUMM...a képbe jött. Nagyon jól szórakoztam vele elbeszélgettünk olyan volt egyik percről a másikra mint egy legjobb barát. Majd megbeszéltük átmegyek hozzá és sátorozok egyet vele és így is lett ám ott megtörte a szívem avval szemben, hogy egy ideig nem kell fiú még hozzá úgy, hogy megcsókolt. Bár aznap többször is úgy éreztem, hogy most fog megcsókolni pl. mikor kifeküdtem a tópartra és felém térdelt, de akkor még nem. Aztán haza mentem és egy napod otthon aludtam így hát megint ott akartam aludni és kapóra is jöttek anyuék hiszen nem aludtak otthon és nem akartam ott maradni nővéremmel és a barátjával. Így hát ismét ott aludtam ez volt 13-án és 14-én úgy éreztem, hogy most már ő az enyém és itt kezdi az életem új fejezetét. Így most apukámnál vagyok és várom, hogy haza érjek és ismételjük azt a két estét és ugyan olyan jó legyen minden. 
 
Innentől kezdve minden nap írok ide hiszen utol értem a jelent! :)