November-December!

2014.08.02 17:31
November első hetéig úgy voltam vele, hogy én már nem leszek ennyire boldog, hogy hogyan szúrhattam el ennyire az, hogy miért kellett nekem ez csinálnom... Ezeken gondolkoztam 1-2 hétig és akkor történ, hogy lehet nem rég lépett ki az életemből egy srác de aztán egy be is lépett. Nagyon boldog voltam ám húztam a dolgot és még nem válaszoltam a kérdésére majd november 10-ig bírtam húzni ott mondtam igent. Azonban ez a srác sem volt semmi alig, hogy a válaszom igen volt már szakított is 1 óra volt az új rekordom. :D Aztán rá egy nappal bocsánatot kért és újra összejöttünk 1 nap lett belőle. Erre 2-3 nap eltelt és végleg összejöttünk. Így lett új barátom november 10-én. Nagyon boldog voltam vele azonban nem Dávid volt és nem volt olyan egyszerű mint vele. Ő más volt két külön világok voltak. Míg Dáviddal minden egyszerű volt, addig vele meg minden nehéz. De nem bántam beleszerettem. Azonban volt egy nagy bajom nem felejtettem el még teljesen Dávidot és néha beszéltem róla Daninak. Én nem akartam de egyszerűen kijött a számon folyton. Már nagyon bánom hisz ebből is viták lettek a Szilveszter meg csak úgy közeledett egyik percről a másikra. Az a lány akartam lenni aki a legjobb barátnőjével és a barátjával tölti a szilvesztert és az éjféli csók is valóra válik. Próbáltam úgy csinálni de ebből is csak a viták lettek. Én nem nagyon akartam bulizni nagyobb helyen ő viszont igen. Hát igen ilyenkor bizony baj volt, hogy ég és föld vagyunk egymáshoz képest. Úgy, hogy azt beszéltük meg előtte lévő napokban találkozunk és akkor majd megbeszéljük mi lesz Szilveszter este. Azonban hiába találkoztuk éreztük jól magunkat nem jutottunk semmire. Így hát külön töltöttük el a Szilvesztert. Nem bántam még így is halál cuki volt éjfélkor, amit már csak a következő részből tudtok meg hisz éjfél már január! ;)
 
Még ma folytatom Januárral!