Január felétől-Május végéig...

2014.08.17 20:09
Hát ezek a hónapok kínszenvedéseknek mondható el. Jöttek a fiúk, akiknek a nagy része csak játszott velem. Aztán akadt egy egy ami esélyes volt de végül nem lett belőle semmi. Így aztán idők múlva kezdett betelni a pohár. Itt volt a szerelmesek napja és én még mindig Dávidon töprengtem. Aztán Valentin napon lettem meglepődve mikor este 6 óra körül írta Facebookon, még hozzá azt, hogy menjek át hozzá és aludjak ott és ha kell találjak ki valamit kinél alszok, hisz anya nem igazán engedi, hogy fiúknál aludjak meg aztán ez így sokkal jobb volt hisz ennyi hazugság nekem is kell. Így hát ott aludtam nála, ám ekkor még a rózsaszín felhő ahogy Máté mondaná nem szált el. Így hát ismét bedőltem neki átmentem és újból kihasznált hisz megcsókolt és másnap összejött egy csajjal vagy, hogy is volt már. Nagyon kiakadtam és kicsit bepipultam és ő bunkó is lett közbe velem így nem beszéltünk kicsit. Aztán amint szakított a csajjal rögtön jóba voltunk megint megpróbált kihasználni ám ezúttal nem hagytam neki. Hiszen azt mondják "Kölcsön kenyér vissza jár!", hát én visszaadtam. Majd kis idő elteltével beszélgettünk és jóba voltunk és nagyon örültünk, hogy legalább barátok maradtunk. Azonban én még mindig szerettem és továbbra is bármit tett ő volt a kis cuki aki csak szeretni lehet.
 
Folytatom a Nyárral! :)