Augusztus...

2014.07.31 23:50

Alig, hogy meggyógyultam ott tartottunk, hogy jönnek a húzós hetek tábor majd hazajövök és másnap Görögország. Minden percet amit csak tudtunk kihasználtunk és egymás társaságát élveztük. Oda adta a dögcéduláját(nem igazi) azzal a szóval , hogy így ott leszek veled. Mielőtt elmentem kikísért ameddig csak tudott, adott egy búcsú csókot és hazament én meg mentem a többekkel együtt a táborba. A tábor nehezen akart telni nem tudtam vele beszélni csak 1x és nekem éjjel nappal azon járt a fejem, hogy vajon most mit csinálhat, hogy mennyire hiányzol. Aztán a végre várt nap eljött hazamentem. Nina jött értem mert éppen akkor volt itthon Ausztráliából hiszen elmentünk nyaralni amit ő szervezett. Mikor haza mentem egyből írtam neki jöjjön amilyen gyorsan csak tud mert egy percet sem bírok ki nélküle. Nem telt el 15 perc és fütyült az ablak alatt, hogy menjek le. Máté is jött vele nem számítottam rá, de nem zavart. Dávid se bírt már a bőrében hiszen amint meglátott szaladt is és még a lábamra is rálépett úgy megakart már ölelni. Aztán bocsánatot kért és mondta, hogy nem direkt volt csak már nagyon hiányoztam neki. Sajnos csak az aznap és még a következő nap volt estig mert akkor indultunk Görögországba nyaralni. Majd meg szakadt a szívem, hogy megint ott kell hagyjam még 1 hétre miután 8 napig távol voltam tőle. De nálam volt a medálja. Viszont ebbe a másfél napban is kitettünk magunkért anya nyafogott nekem hogy pakoljak mert nem lesz elég időm, de én természetesen inkább Dáviddal foglalkoztam mint, hogy pakoljak. Aznap ott aludt akkor is úgy szorított hogy a tüdőm ki tudtam volna köpni, ám egy cseppet sem zavar sőt örültem neki. Ezek után másnap átmentünk hozzá és nagyon jól elvoltunk majd sajnos haza kellett mennem pakolni és készülődni az esti útra. Hazamentem rettentő gyorsan összepakoltam. Meli barátja hamar el ment és nagyon szomorú volt így hát titokban hívtam és lent maradtunk, de sajnos így is észrevette véletlen. Aztán még legalább 1 órán keresztül vele lehettem ölébe ültem, megcsókoltam a kezét se engedtem el. Aztán ütött az óra jöttek értünk és mennünk kellett. Elbúcsúztunk, megcsókolt és ismét elváltunk ám most könnyes szemekkel. Majd felmentem a cuccaimért lehoztam és beültem a kocsiba. A medált a nyakamba akasztottam és csak akkor vettem le mikor a vízbe mentem azzal aludtam, ettem, vidámparkoztam és mindent amit csak lehetett. Nagyon szép és jó volt Görögország viszont alig vártam, hogy hazaérjek és újra átölelhessem, megcsókolhassam és megfoghassam a kezét, hogy vele aludjak és, hogy átkaroljon. Aztán egész gyorsan teltek a napok kivéve mikor begyulladt a fülem. Már a táborba begyulladt de azt hittem jobb lett azonban Görögország utolsó 2 napján nagyon fájt a fülem, a medúza csípésem viszketett és azt kívántam had legyek otthon Dáviddal megcsókoljon, megöleljen, megfogja a kezem. Ez utolsó előtti nap volt mikor kaptam tőle egy üzenetet amiben azt írta, hogy letapizta Lilit és, hogy nagyon sajnálja ő nem akarta mert ő engem szeret és bocsássak meg több ilyen nem lesz. Hiányzok neki és szeret és ezer szívecskét. Azt válaszoltam rá, hogy nem haragszom és nekem is hiányzik és szeretem ezer szívecskével... Aztán eljött az utolsó előtti nap augusztus 16-a, a születésnapom. Ami jó és rossz is volt. Rossz mert nem volt ott Dávid és rettentően fájt a fülem, jó mert Görögországba voltam és tengerparton ünnepeltem a családommal. Másnap reggel indultunk haza. Ami nekem egy kínszenvedés volt mivel kocsival mentünk és hegyeken keresztül iszonyúan fáj a fülem, amire rátett még a nyomás is. Már amúgy se tudtam enni se inni, de úgy pláne egy szívószálas kicsit langyosabb kakaót ittam amit Ádi is szokott. Egyedül azzal próbáltam jól lakni. Este 8-9 között jöttünk át a határon és akkor írtam Dávidnak, hogy kb. 10-11 között otthon vagyok jöjjön át 11-re. Azonban éjfélre jött és felfeküdt mellém megcsókolt és fülembe súgta, hogy szeret. Aztán másnap elment Velencei-tóra és este vissza jött. Utána 1 hét szenvedésem után nem tudta tovább nézni ahogy fájlalom a fülem, nem tudok enni és inni se nagyon, tehát úgy döntött elráncigál a fülészetre mert tudta jól, hogy önszántamból nem megyek. Aztán elmentünk és kiderült, hogy azért történt ez mert megsértette a fülemet egy hínár darab és begyulladt és felsebesedett. Én persze rontottam a helyzeten azzal, hogy nem foglalkoztam semmivel és beletettem a fejem Görögországban is a vízbe. Úgy hogy itt is ápolgatnia kellett. Ezzel fejeződött be a augusztusom.

 
Holnap folytatom a szeptembert! :)