Első nap az új suliban...

2014.09.01 23:38

Ismeritek az érzést mikor valami új jön és a végtagjaid remegnek, a hasad görcsöl, a fejed feszít az idegességtől? Hát nekem így kezdődött az első nap az új suliban. Nagyon féltem, hogy milyen osztályom lesz, valaki szóba fog e állni velem és sorolhatnám társait. Otthon indulás előtt bevettem még egy hányinger csillapítót is mert olyan ideges voltam, hogy hányingerem volt. Majd az osztályba érve leültem egy szabad padba, az osztályteremben lévők már beszélgettek és ismerkedtek én meg csak úgy ültem egyedül, majd megszólalt a csengő...becsengettek. Ekkor egy lány ült mellém. Az első órán meg se mukkantunk, majd szünetbe megtört a csend, a hasam megnyugodott, a fejfájás elmult és mindennel együtt a remegés is, megnyugodtam. Majd bejött a tanár és elkezdte mondani a mondandóját mi meg figyeltünk. Aztán évnyító volt amit elmosott az eső félig de ott is elkezdtem beszélgetni csak másik lánnyal aki szintén hasonló helyzetben volt. a következő órák pedig már csak úgy teltek és teltek és már dél is volt mentünk haza. Miután kimentem a suliból lényegébe véve mondtam magamban jó nap volt annak ellenére, hogy reggel rosszul voltam az ijedségtől.