Csak úgy teltek a napok.

2014.10.11 23:48

Rádöbbentem, hogy ez már középiskola és arra is, hogy már nem fogok úgy jó jegyet szerezni ha csak figyelek órán tanulni is kell. Sajnos Ádámmal kevesebbet tudnék foglalkozni bár én ezt is megoldom és még ha fáradt is vagyok van ilyen túlélem. Viszont Ádámmal is foglalkozok és közben pedig tanulok is. Ő nem tud szolni ha lesz rossz jegyem és közbe vele is tudok lenni. Ezen kívűl az összes nap ugyan olyan suli, haza, Ádám, tanulás. 

Volt közbe ugyebár minden hónap 11-én a hónap forduló az elsőnél beteg voltam, ma meg itt vagyok apumnál a bátyámmal, feleségével, apum feleségével és mostohatesómmal. Nem mondom nem jó itt de szívesen lettem volna Ádámmal bár ő pecázni volt de még a büdös halak se kergettek volna el mellőle ezen a napon mert még egy hónap fordulót se sikerült megtartanunk.  Majd a következő reméljük jobb lesz és elmegyünk valammerre ketten, mert már jó lenne. Bár mindig azt mondtuk majd a következő. Hát ennyit a következőről. 

Megpróbálok írni holnap is! :)