Cegléd és a csúszdapark...

2014.08.20 12:36
Hát mint mindig minden napom rejt valami izgalmasat így a tegnapi se volt kivétel alóla. Voltak rosszak és jók is. Hmm...el sem tudom dönteni melyikkel kezdem igazából kezdem a rosszal általában minden normális ember azt választja és szerintem ti is azt választanátok! Mikor minden tök jó és nem kellene már ennél több akkor neked még is csak van valami ami hiányzik ebben az esetben nekem inkább valaki ez a valaki mégpedig az Ádám. Bár tényleg nagyon jó itt apunál de még soha az életemben nem vártam ennyire, hogy hazamenjek. Ráadásul Pestre se vártam még ennyire haza. Pedig lássuk csak be ott volt már a Dávid és a Dani is, de nem tudom miért az Ádám egészen más.
 
Hmm... a jó hír mi? Nagyon csúcs szuper volt a Ceglédi Élménypark és nem csak mert csúszdák voltak hanem mert két új barátra is leltem. Igazából a nevüket nem tudtam meg de nagyon jól elszórakoztam velük is ez csúcs szuper hisz mostohanővérem nem mert lecsúsznia az ingán ők viszont rávették magukat és vicces volt. Ami még jó volt a napban, hogy annyit csúsztam, hogy ma szenvedek az izomlázzal, de megérte. Viszont senkinek se szabad itt tudnia, hogy én is izomlázas lettem kicsit úgy, hogy pszt. 
 
Asszem mára illetve tegnapra ennyi volt majd ma a tűzijáték után is írok nektek! :)