Augusztus 20.

2014.08.20 22:40
Hát ez egy szipi-szupi nap volt. Napközben a szívemmel beszéltem utána kimentünk a vízi illetve légi parádéra és nagyon jó volt. Jól elültem a fenekem és azt hiszem jól megettek a szúnyogok. Ők se panaszkodhatnak már ma. A tűzijáték csodaszép volt. Főleg a görögtűz mindig is az volt a kedvencem. Persze mint mindig egyetlen személy hiányzott és az az Ádám volt és a cukisága. Tele volt a Tisza part párokkal köztük apukám és mostohaanyukám is. Olyan rossz nézni mikor az ember tudja, hogy igazából ott van neki a párja csak nem mellette éppen, nem csókolhatja meg, foghatja meg a kezét és ölelhetni meg és ennél nincs rosszabb érzés. Én most éreztem és nem akarom többet. Egyébként meg hiányolni valakit jó is és rossz is, hiszen egy hétig nem látod viszont mikor meglátod és a nyakába ugorhatsz és megcsókolhatod annál jobb érzés nincsen. :$
 
Mivel nincs mit írnom témát váltok és most vagy én ragadtam le a múltban vagy az emberek tényleg ennyire negatívak vagy csak én vagyok túl pozitív?! Nem értem minden régi barátom a cuki énjéről átvált bunkó fiú/lány stílusba és már kezdem kicsit unni lám ott van exem ő is egy nagy tapló lett és még van pár... Túl sok a baj, túl sok! 
 
Holnap ha lesz valami új írok ha unalmas nap lesz talán akkor is.